85 میلیون پوند برای فالکائو و ویلیان
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

رومان آبراموویچ می خواهد در ژانویه دست به کار بزرگی بزند و حدود 85 میلیون پوند برای خرید رادامل فالکائو و ویلیان پرداخت کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، با توجه به گزارشات دیلی اکسپرس، چلسی پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن رادامل فالکائو به اتلتیکو مادرید تحویل خواهد داد و امیدوار است که بتواند با 35 میلیون پوند ویلیان را نیز از شاختار دونتسک به خدمت بگیرد.
 

گزارشات حاکی از این هستند که آبی ها روملو لوکاکو را نیز در ژانویه از انتقال قرضیش باز می گردانند تا خط حمله خود را تقویت کنند. لوکاکو درخشش خیره کننده ای در وست برومویچ داشته و تا اینجای کار موفق به زدن 6 گل شده است.

 

رادامل فالکائو در این فصل 20 گل به ثمر رسانده و ویلیان نیز با عملکرد خود در شاختار همه را تحت تاثیر قرار داده است. شایان ذکر است که فالکائو در این فصل لیگ اروپا برای اتلتیکو مادرید در هیچ یک از بازی هایش به میدان نرفته است! بنابرین در صورت پیوستن به چلسی می تواند در این رقابت ها آبی ها را همراهی کند.
 

رافا بنیتز نیز در روز گذشته به خریدهای زمستانی اشاره و عنوان کرد که فرناندو تورس باید آماده جنگیدن بر سر جایگاهش در چلسی باشد. این صحبت ها به اندازه کافی برای اوج گرفتن شایعات پیرامون نقل و انتقالات زمستانی چلسی کافیست. کاملا مشخص است که آبی ها در ژانویه نهایت تلاش خود را برای خرید مهاجمی در کلاس جهانی انجام خواهند داد.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12